In een luchthaven draait alles om snelheid, duidelijkheid en beleving. En dat geldt ook voor de foodretail.
Panos in Brussels Airport zag dat als geen ander en schakelde EasyRack in voor de introductie van digitale prijslabels. Weg met papieren prijskaartjes, tijd voor efficiëntie en een moderne look.
Van papier naar pixels
Tot voor kort werkte Panos nog met klassieke papieren prijskaartjes in hun vestigingen op Zaventem. Maar de realiteit in retail verandert snel. Klanten verwachten een heldere, up-to-date communicatie. En de medewerkers hebben geen tijd te verliezen met het handmatig vervangen van prijskaartjes.
De vraag van Panos?
"Hoe kunnen we onze communicatie en marketing beetje bij beetje digitaliseren, zonder onszelf te verliezen in complexiteit?"
Enter EasyLabel, de afdeling van EasyRack gespecialiseerd in elektronische prijsetiketten. Samen gingen we op zoek naar de juiste hardware en een vlotte manier om die aan te sturen. Al snel werd duidelijk welke oplossing het best paste bij hun locatie, producten en uitstraling.
Technologie die werkt én werkt voor mensen
Digitale oplossingen zijn pas echt waardevol als je er als klant zelf vlot mee overweg kan. Panos had nog geen ervaring met digitale prijscommunicatie, maar dankzij een heldere onboarding en de persoonlijke begeleiding van ons team, draaide alles binnen de kortste keren op rolletjes.
En die begeleiding stopt niet na de installatie. We blijven bereikbaar en denken mee. Zeker als de samenwerking groeit. Want Panos breidde het gebruik van onze digitale oplossingen al snel verder uit.
Wat levert het op?
De voordelen van deze digitalisering zijn voelbaar op elk niveau:
- Efficiëntie: prijzen aanpassen gebeurt nu op afstand, in een paar klikken.
- Duidelijkheid: heldere en verzorgde prijscommunicatie via digitale schermpjes.
- Flexibiliteit: snel inspelen op wijzigingen in aanbod of promoties.
- Duurzaamheid: geen papier of printwerk meer bij elke prijswijziging.
En misschien nog belangrijker: de reacties zijn unaniem positief. Klanten vinden hun weg makkelijker in het aanbod. Medewerkers besparen tijd. En de winkel zelf oogt frisser en moderner.
Wil je ook af van de papieren rompslomp in je winkel?
Ontdek hoe EasyLabel je prijscommunicatie niet alleen makkelijker, maar ook slimmer maakt. Neem contact op met ons team voor een oplossing op maat van jouw zaak.